محل لوگو

ارزيابي کارآیی گندزدايي آب به روش الكتروليزغشایی نمک طعام ومقایسه آن با کلر زن گازی


ارزيابي کارآیی گندزدايي آب به روش الكتروليزغشایی نمک طعام  ومقایسه آن با کلر زن گازی

آب یکی از ابتدایی ترین و اساسی ترین نیاز موجودات زنده روی زمین است و بدون آن ادامه زندگی غیرممکن است در طول تاریخ مقدار و کیفیت آبی که در دسترس انسانها قرار داشته عامل حیاتی در تعیین سطح آسایش آنها بوده است و کمبود آب ناشی از پدید آمدن تغییر در شرایط آب و هوایی، موجب نابودی کامل تمدن ها گردیده است.(ایماندل 1380)

آب یک ماده حیاتی است که بطور یکنواخت درسطح کره زمین پراکنده نمی باشد .حرکت پیوسته بخار آب به هوا و برگشت به زمین را گردش آب در طیعت گویند . حرارت خورشید باعث تبخیر آب اقیانوس ها ، رودخانه ها و دریاچه ها می گردد . حرکت توده های هوا بخار آب را درهوا نگه داشته و می توان آن را بعنوان انبار ابر(cloud storage) درنظر گرفت . ریشه گیاهان آب خاک را جذب کرده و از طریق سوراخ های تنفسی برگها به هوامی فرستد . بخار آب ذخیره درابرها تحت شرایط معینی به صورت قطرات ریزآب یا کریستال های ریز یخ در می آیند و تجمع آنها با یکدیگر که به اندازه کافی سنگین می شوند به صورت نزولات جوی،مانند باران ، تگرگ ، برف به سطح زمین می رسد . اصولا مقدار آب در جهان ثابت است که حدود 3/97 درصد آب میانگین سالیانه باران در اقیانوس ها ، 1/2 درصد در یخ های مناطق قطبی، 6/. درصد در دریاچه ، رودخانه ها و زیر زمین وجود دارد میانگین بارندگی سالانه در دنیا 2/76 سانتیمتر می­باشد . حدود 70 درصد میانگین سالیانه نزولات جوی از طریق تبخیر از دست می رود حدود 3/2 جریان رودخانه هابه اقیانوس ها می ریزد.


مبلغ قابل پرداخت 1,223,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 234

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما